dressyr!

Hejhej!

Igår fick min syster ta ett dressyrpass i paddocken, hon fick henne väldigt mjuk och efter ett tag lyssnade hon riktigt bra. Sen hoppade jag upp i slutet och fick känna på henne och då var hon verkligen jätte mjuk! :) Idag har jag och elina ridit i skogen, det var en runda på lite mer än en timma och det gick kanon :) Mia var så lätt och mjuk som hon aldrig vart förr :O Klippte även hovskägget på henne så nu ser det bättre ut :) Får se hur det blir till att rida imorn :)

På fredag ska jag även vaccinera henne så jag har de gjort, får se hur dags det blir och efter det blir det någon/några dagars vila får ju se vad vetrinären säger.

- annie.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0